ساعت ۲بامداد دیروز درگیری ۲راننده بر سر نحوه پارک ماشین در کوچه‌ای خلوت در مشهد، منجر به یک نزاع دسته‌جمعی و قتل مردی میانسال شد که قصد خاتمه دادن به درگیری را داشت.

قتل مردی در مشهد بر سر جای پارک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پنجشنبه 01 اردیبهشت 1401 , 13:45

ساعت از 2بامداد دیروز گذشته بود که تلفن بازپرس محمود عارفی راد، کشیک جنایی مشهد به صدا درآمد تا ماجرای یک درگیری مرگبار به او گزارش شود. درگیری در یکی از کوچه‌های محله گلشهر رخ داده و در جریان آن مرد 60ساله‌ای بر اثر ضربه‌ای که به سرش وارد شده از هوش رفته و در نهایت به قتل رسیده بود.

به‌دنبال این تماس، بازپرس جنایی و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها از این حکایت داشت که حدود ساعت 2بامداد، پسر جوانی که به همراه خانواده‌اش در آن کوچه زندگی می‌کرد در حال جابه‌جایی و پارک ماشین در کوچه بود که در همان لحظه، مردی به همراه خانواده‌اش سوار بر یک خودروی سواری قصد عبور از کوچه را داشت. این مرد به‌دلیل پارک نامناسب خودروی پسر جوان نتوانست از کنار عبور کند و بر سر همین مسئله به او اعتراض کرد. این اعتراض با واکنش پسر جوان روبه‌رو و آغازگر یک مشاجره لفظی شد. طولی نکشید که برادران پسر جوان که در خانه بودند متوجه این ماجرا شدند و خودشان را به داخل کوچه رساندند. مرد راننده نیز با دیدن این صحنه گوشی موبایلش را برداشت و با دوستانش تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

دقایقی بعد بود که یک خودروی سواری وارد کوچه شد و چند مرد جوان به هواخواهی از راننده از آن پیاده شدند. درگیری میان این 2گروه بالا گرفت و صدای دعوای آنها محله را پر کرد. وقتی این درگیری به زد و خورد تبدیل شد، پدر پسرانی که در آن کوچه زندگی می‌کردند وارد معرکه شد و تلاش کرد که به این دعوا خاتمه دهد. اما در همین هنگام یکی از اعضای گروه مقابل با جسمی سخت ضربه به سر مرد میانسال زد و او بی‌هوش روی زمین افتاد.

به‌دنبال این حادثه، اعضای گروه‌ مقابل به سرعت سوار بر خودروهای خود شدند و از آنجا فرار کردند. پسران مرد میانسال نیز با اورژانس تماس گرفتند و مرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد اما صدماتی که دیده بود آنقدر شدید بود که جانش را از دست داد.

با به‌دست آمدن این اطلاعات، بازپرس عارفی‌راد دستور انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ او مشخص شود. از سوی دیگر تیمی از مأموران ماموریت یافتند در تحقیق از شاهدان و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته ضاربان را شناسایی و آنها را دستگیر کنند.