مردی که در اقدامی هولناک همسر و دختر نوجوانش را به قتل رسانده و پس از جنایت خودزنی کرده بود جانش را از دست داد تا انگیزه اصلی او از جنایت هرگز مشخص نشود.

مرگ عامل جنایت لویزان در بیمارستان/ اسرار قتل همسر و فرزند فاش نشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دوشنبه 05 اردیبهشت 1401 , 13:16

بامداد سی‌ام فروردین ماه گزارش قتل 2نفر به قاضی محمد حسین زارعی بازپرس ویژه قتل اعلام و با انجام تحقیقات مشخص شد که مقتولان مادری 47ساله و دختر 15ساله‌اش بوده‌اند.آثار خفگی روی گردنشان مشهود بود و حکایت از این داشت که هردو بر اثر خفگی به قتل رسیده‌اند. عامل این جنایت هولناک کسی جز پدر خانواده نبود که حالت عادی نداشت و با دست و پای خون آلود کنار اجساد همسر و دخترش نشسته و به آنها خیره شده بود. گزارش این جنایت هولناک را خواهر قاتل به پلیس اعلام کرده بود. او در تحقیقات گفت که برادرزاده 7ساله‌اش به او زنگ زده و گفته حال پدرش خوب نیست و مادر و خواهرش خوابیده‌اند. او نیز پس از این تماس خودش را به محل حادثه رسانده و با دیدن صحنه جنایت پلیس را خبر کرده بود.  آنطور که مشخص بود پدر خانواده، همسر و دخترش را به قتل رسانده و اقدام به‌خودزنی کرده بود. وی شرایط مناسبی نداشت و تنها چند جمله به تیم جنایی گفت:« همسر و دخترم برایم پاپوش درست کرده بودند و از دست آنها به‌شدت عصبانی بودم.»

متهم که شرایط روحی مناسبی نداشت و از ناحیه دست و پا هم به‌شدت زخمی شده بود برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. وقتی در بیمارستان تحت درمان بود، به ماموران گفت: به تازگی بازنشست شده بودم و باید خانه را تخلیه می‌کردم. به‌خاطر این مسئله به‌شدت ناراحت بودم و شب حادثه بر سر مسئله‌ای همسرم را در اتاق خواب خفه کردم. وی ادامه داد: صبح پسرم را به مدرسه بردم، درحالی‌که همسرم بی‌جان در اتاق بود و نفس نمی‌کشید. وقتی پسرم را به مدرسه رساندم و برگشتم متوجه شدم که رفتارهای دخترم عجیب است. ظاهرا او متوجه ماجرا شده بود و ناچار شدم او را هم در اتاق خواب به قتل برسانم. بعد تصمیم گرفتم به زندگی خودم پایان بدهم.  اظهارات متهم عجیب بود. چرا که اجساد قربانیان در پذیرایی پیدا شده بود. بنابراین تیم جنایی باید صبر می‌کرد تا متهم بهبود یابد و تحقیقات جامع‌تری از او صورت بگیرد. اما وی روز جمعه دوم اردیبهشت ماه به‌دلیل شدت جراحات و خونریزی شدید جانش را از دست داد و با مرگ قاتل انگیزه او از جنایت هرگز فاش نشد. با وجود این تحقیقات در این پرونده از سوی تیم جنایی ادامه دارد تا جزئیات بیشتری از این حادثه هولناک به‌دست آید.