سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: یک دستگاه خودروی جک در کانال آب منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان سقوط کرد.

سقوط خودروی جک در کانال آب در اصفهان/ راننده زنده ماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سه شنبه 06 اردیبهشت 1401 , 13:34

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه سقوط خودروی جک در کانال آب اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان مقداد دوم منطقه ۱۵ اتفاق افتاده است، افزود: برای امدادرسانی به این حادثه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های ۱۵ و ۲۴ و واحد غواصی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این خودرو یک نفر سرنشین داشته است، افزود: این فرد به کمک مردم تا قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده است.

وی با بیان اینکه آزادسازی و خارج کردن این خودرو از کانال آب دو ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامیده است، تصریح کرد: اورژانس و نیروی انتظامی نیز در این حادثه با آتش نشانی همکاری داشتند.

طی سال‌های اخیر شاهد تکرار حادثه سقوط خودرو و افراد در کانال آب شهر اصفهان در منطقه ۱۵ هستیم و این در حالی است که هیچ تمهیداتی برای ایمن‌سازی این کانال آب با توجه به حجم تردد در محورهای کناری این کانال آب اندیشیده نشده و سالانه چندین نفر به دلیل ناایمن بودن این محور جان خود را از دست می‌دهند.