فرمانده انتظامی خاش گفت: تیراندازی قاچاقچیان مسلح به مأموران انتظامی خاش منجر به مرگ راننده یک دستگاه خودروی سوخت کش عبوری شد.

راننده  سوخت کش توسط قاچاقچیان مسلح جان باخت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق،  سرهنگ حبیب رازدار گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از سراوان به خاش و سپس قاچاق آن به زاهدان را دارند.

او گفت: در همین رابطه شب گذشته مأموران در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در محور خاش – زاهدان بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خاش گفت: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر داده و با توجه به تاریکی هوا متواری شدند.

به گفته رازدار: در پی تیراندازی‌های مکرر قاچاقچیان به سمت خودروی‌های پلیس راننده ۳۵ ساله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سوخت کش که در همان مسیر فرعی در حال تردد بود مورد اصابت گلوله قاچاقچیان قرار گرفت و متأسفانه در دم فوت کرد و سرنشین خودروی مذکور نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ رازدار شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی پلیس به خودروی مذکور را تکذیب کرد

او گفت: مأموران انتظامی با توجه به حضور خودروی مذکور در مسیر حرکت قاچاقچیان به ناچار از تیراندازی مستقیم به سمت خودروهای حامل موادمخدر خودداری کرده‌اند.

رازدار گفت: تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.