حوادث رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی استان کودکی ۷ ساله پس از ۵ روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

5 روز اسارت پسر 7 ساله در چنگال گروگانگیران / آدم ربایی در زاهدان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا،  سردار احمد طاهری اظهار داشت: در تاریخ 29 فروردین ماه سال جاری در پی ربایش پسر بچه ای 7 ساله در یکی از محلات زاهدان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند. 

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو پارس ، کودک مذکور را بلافاصله پس از خروج از در مدرسه ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد، متهمان به دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته‌اند. 

دستگیری متهم

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، مخفیگاه عامل اصلی آدم ربایی در یکی از محلات زاهدان شناسایی و متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. 

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: دستگیری این متهم منجر به آزادی کودک ربوده شده پس از 5 روز اسارت در شهرستان میرجاوه شد و سپس به زاهدان منتقل و صحیح و سالم تحویل والدینش شد و تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر آدم‌ربا ادامه دارد