کارگر عصبانی که پسته دار رفسنجانی را کشته بود، در کمتر از چهار ساعت دستگیر شد.

قتل پسته‌دار رفسنجانی به دست کارگر عصبانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پنجشنبه 08 اردیبهشت 1401 , 16:02

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم در این باره گفت: پس از گزارش یک مرگ مشکوک در شهرستان خاتم،رسیدگی به موضوع  در دستور این دادستانی  قرار گرفت. قاضی سید جمال الدین طباطبایی افزود: با بررسی های فنی  بازپرس قتل  در صحنه جرم و شواهد و مستندات موجود، وقوع قتل  محرز و تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد.

وی ادامه داد:  قاتل، جوانی ۲۰  ساله  و کارگر ملک بوده که  پس از نزاع و درگیری با صاحب ملک، اقدام به قتل او کرده  است. وی ضمن تقدیر از تلاش های بازپرس پرونده و نیروهای  انتظامی گفت:  قاتل در کمتر از چهار ساعت دستگیر شد و به  جرم  خود  اعتراف کرد و پرونده برای بررسی همه ابعاد موضوع در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.بنابراین گزارش ، نزاع کارگر با کارفرما  از دلایل اصلی قتل بوده که با بالا گرفتن نزاع و توهین کارگر و ناتوانی در کنترل خشم و عصبانیت،  او کارفرمای۷۵ ساله  خود را در استراحتگاه باغ کشاورزی با شیء نوک تیز به قتل می رساند و بلافاصله از محل جنایت می گریزد اما با تلاش نیروهای پلیس هنگام خروج از شهرستان خاتم دستگیر می شود.

 مقتول «ع-و» از کشاورزان نمونه و برجسته شهرستان رفسنجان و اولین سازنده خطوط مکانیزه ضبط پسته ایران بود که علاوه برعضویت درهیئت مدیره شرکت تعاونی پسته رفسنجان، سابقه عضویت در انجمن پسته ایران وعضویت در خانه کشاورز رفسنجان را در کارنامه کاری خود داشت.