حوادث رکنا: رعد و برق و بارش باران شدید در شهرستان شیروان باعث مرگ یک چوپان شد.

 رعد و برق چوپان جوان را خشک کرد / سیل چوپان دیگر را با خود برد + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

Play Video

 حجم ویدیو: 8.62M |  مدت زمان ویدیو: 00:01:10

به گزارش رکنا، هاشمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: دامدار 50 ساله در روستای شورک از توابع بخش مرکزی شهرستان شیروان که گوسفندان خود را برای چرا به ارتفاعات منطقه برده بود،  بر اثر برخورد شدید با صاعقه ، جان خود را از دست داد.

بنا بر گفته های اهالی روستا این فرد شب گذشته همراه با چوپانی دیگر در حال چرای دام در دامنه کوه بودند که دچار رگبار رعد و برق می شوند و گوسفندان به دو دسته تقسیم می شوند برخی به سمت دامنه کوه و برخی به سمت رودخانه رم می کنند.

چوپانی که از شب گذشته مفقود شده در مسیر رودخانه دچار سیل می شود و جان خود را از دست می دهد، اهالی محل از شب گذشته به دنبال این چوپان مفقود شده بودند که صبح امروز جسد بیجان وی را پیدا می کنند.

اقدامات اورژانس شیروان برای احیای وی نتیجه نداد.

بارش باران و سیل در شیروان

 بارش اولین باران پاییزی از شب گذشته در خراسان شمالی آغاز شده و سبب خسارت به دو شهرستان شیروان و راز و جرگلان شده است. روز گذشته بیشترین بارش با ۱۱ میلیمتر از شیروان به ثبت رسید و سیلاب در برخی نقاط به ویژه زیارت شیروان رخ داد. کارشناسان هواشناسی همچنان جوی ناپایدار تا اوایل هفته آینده همراه با رگبار و رعد و برق برای استان پیش بینی کردند. کاهش دمای هوا هم پیش بینی شده است.