حوادث رکنا: سارق حرفه ای برای اینکه پس از سرقت کسی از او شکایت نکند اموال کم ارزش را به سرقت می برد.

بازداشت سارق باهوش در پاسداران / وسایل کم ارزش هدف او بود تا کسی شکایت نکند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، سرهنگ " اردشیر نادری " سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی افزایش سرقت لوازم و اقلام خرد از جمله لامپ و دوربین و لوازم بوستان ها در محله پاسداران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری 102 پاسداران بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات تردد و سرقت متهم  را شناسایی کردند افزود: حین گشت زنی در نقاط جرم خیز سارق را با همان مشخصات حین سرقت از مغازه ای مشاهده و سریعا وارد عمل شده و متهم غافلگیر و دستگیر شد که در بررسی اولیه از متهم تعدادی لوازم از جمله تعدادی لامپ ، دوربین مداربسته ، چسب نواری ، فلش مموری و... سرقتی کشف شد.

سرکلانترچهارم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 45 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت اقلام کم ارزش به جهت عدم رسیدگی مال باختگان در محله پاسداران و 15 فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ  نادری با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان با توجه به سرقت های روز های گذشته ادامه دارد.