رکنا: یکی از حواشی جدید ایجاد شده در خصوص حادثه فرو ریختن ساختمان مترو پل در آبادان مسئله زنده بودن و یا فوت پیمانکار این ساختمان است که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

فیلم گفتگو با بدل عبدالباقی مالک  مترو پل آبادان / مرگ عبدالباقی با انگشت نگاری تایید شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

Play Video

 حجم ویدیو: 6.75M |  مدت زمان ویدیو: 00:01:07

به گزارش رکنا، در پی وقوع حادثه ناگوار ریزش ساختمان تجاری متروپل در آبادان، دستگاه قضایی بلافاصله برای بررسی علل حادثه، پرونده قضایی تشکیل داد و در همین راستا نیز دادستان کل کشور طی دستوری خطاب به دادستان اهواز بر رسیدگی سریع و برخورد قاطع با متخلفین، تاکید کرد.

حسین عبدالباقی ،  مالک و پیمانکار اصلی ساختمان که دستور بازداشت وی نیز صادر شده بود در جریان ریزش ساختمان جان خود را از دست داد.

اما اخیرا فیلم ها و عکس هایی از حسین عبدالباقی در فضای مجازی منتشر شد که در لحظه فرو ریختن ساختمان فرار کرده و جان سالم به در برده است؛ فیلمی که حواشی بسیاری را در خصوص فوت و یا عدم دستگیری او ایجاد کرد.

اما ماجرا اصلی طور دیگری رقم خورده است، فردی که از لحظه ریزش آوار جان سالم به در برده بود یکی از شهروندان آبادانی بوده و به دلیل شباهت به حسین عبدالباقی حاشیه های کذبی مبنی بر زنده بودن عبدالباقی در فضای مجازی صورت گرفت.

این فرد آبادانی با انتشار فیلم کوتاهی خود را معرفی کرده و در این خصوص گفت : من یکی از شهروندان آبادان و کارمند پالایشگاه هستم که در لحظه ریزش آوار فرار کرده و جان سالم به در بردم اما مردم با انتشار فیلم های از من ، حواشی بسیاری برای حسین عبدالباقی ایجاد کرده اند.من تا به حال ایشان را ندیده ام اما فردی که در فیلم منتشر شده حضور دارد من هستم نه حسین عبدالباقی!

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تایید هویت جسد حسین عبدالباقی متهم اصلی، مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان خبر داد.