حوادث رکنا: رئیس پلیس تهران از جزئیات دستگیری عامل تیراندازی و قتل عام در شهریار خبر داد

رگبار باغدار شهریار به سمت پلیس در تهران / مرد مسلح قاتل 4 نفر بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران در خصوص ماجرای تیراندازی در خیابان طالقانی گفت: قاتل فراری روز گذرشته در منطقه شهریار بخاطر یک اختلاف ملکی دست به تیراندازی مرگبار زده که در این ماجرا 4 نفر کشته و 2 دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند که تحقیقات برای شناسایی عامل این قتل عام در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

 
  •  

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع، مشخصات متهم در اختیار تیم های عملیاتی و پلیسی قرار گرفت تا متهم قبل از فرار یا تکرار اقدام مجرمانه دیگر دستگیر شود.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه صبح امروز متهم در نزدیکی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مأموران حاضر در صحنه شناسایی شد اما قاتل با مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت مأموران و شهروندان تیرادازی کرد که در این حادثه دو نفر از مأموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند و ماموران حاضر در محل موفق به دستگیری متهم شده و وی را که یک اسلحه کلت کمری همراه داشت دستگیر کردند.

اعتراف متهم

سردار رحیمی ادامه داد: متهم پس از دستگیری به قتل و تیراندازی به سمت ماموران اعتراف کرد و مشخص شد وی هیچ سابقه ای ندارد و باغ دار است و بخاطر درگیری با نگهبانان دست به این قتل ها زده است.

رییس پلیس تهران گفت: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد قاتل پس از قتل و تیراندازی به نگهبانان برای درگیری با دیگر افرادی که با آنها اختلاف داشته به تهران آمده و قصد تیراندازی به سمت آنها را داشته که قبل از این اقدام در درگیری با ماموران پلیس زمینگیر شده است.

وی اظهار داشت: برای ما اهمیت داشت که متهم را زنده دستگیر کنیم و مانع تیراندازی او به مردم شویم و در زمان دستگیری یکی از ماموران با شجاعت خودش را روی متهم انداخت تا مانع تیراندازی یا فرار او شود.

سردار رحیمی در پایان گفت: هیچ تجمعی در نزدیکی ساختمان بنیاد شهید نبوده است.