حوادث رکنا: رئیس کل دادگستری مازندران از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار رایانه‌ای کثیرالشاکی در عباس‌آباد که تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر از او شکایت کرده اند، خبر داد.

150 زن و مرد به دنبال این مرد در مازندران بودند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران،  از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار رایانه‌ای کثیرالشاکی در عباس‌آباد که تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر از او شکایت کرده‌اند، خبر داد.

 
 
  •  

وی افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی ناشناس تحقیقات جهت شناسایی متهم در دستور کار پلیس فتای تنکابن قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات و اقدامات لازم، هویت متهم شناسایی و وی در زنجان دستگیر و با صدور قرار تامین بازداشت موقت روانه زندان تنکابن شد.

مراجعه به طلا فروشی های سراسر کشور

 رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: نحوه کار متهم پرونده بدین نحو بوده است که با نصب دستگاه اسکیمر روی خودپرداز بانک‌های ملی در شهرهای تهران، کرج، قزوین، رشت،آمل ،بابل، نوشهر، سلمان‌شهر و... اقدام به سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی افراد کرده و پس از به دست آوردن رمز حساب‌ها ازطریق دوربین که خودش درخودپرداز‌ها تعبیه  می‌کرد،  اقدام به کپی اطلاعات بر روی کارت عابر بانک کرده و با کارت ملی جعلی به طلافروشی‌های سراسر کشور مراجعه و اقدام به خرید طلا می‌کرد.

عالی ترین مقام قضایی استان با هشدار به متخلفان و افرادی که به هرنحو با هدف سودجویی از مردم کلاهبرداری می‌کنند، گفت:دستگاه قضایی استان مجدانه پیگیر است و با خاطیان برخورد قاطع و قانونی دارد.

اکبری تصریح کرد: هم اکنون برای متهم پرونده‌ای در دادسرای عباس آباد با عناوین اتهامی جعل سند رسمی، استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری رایانه‌ای به مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد تومان تشکیل شده است و بیش از ۱۵۰ شاکی تاکنون طرح شکایت کرده اند و همچنان تعداد شکات پرونده در حال اضافه شدن است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.