رکنا: در حسن آباد کرج چندین طبقه ساختمان در معرض ریزش هستند.

آماده باش در حسن آباد / احتمال یک فاجعه با ریختن ساختمان وجود دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا، هفت تیم اسکان اضطراری امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به محل ساختمان چندین طبقه در معرض ریزش جهت اسکان اضطراری و پشتیبانی و امدادرسانی در حادثه احتمالی با حضور دستگاه‌های همکار در مدیریت بحران، اعزام شد.

 استان مبنی بر احتمال ‌ریزش ساختمانی ۸ طبقه در حسن آباد عظیمیه ؛ یک تیم فرماندهی عملیات، تیم کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان کرج بعنوان تیم پیشرو و پنج تیم اسکان اضطراری جهت اسکان اضطراری ساکنین بمنظور پیشگیری از حادثه احتمالی به این محل اعزام شدند.

محمد باقر خلفی، دیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز بیان کرد: در حال حاضر تیم هایی از اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی،شورای شهر،شهرداری در کنار جمعیت هلال احمر در محل حضور دارند.

خلفی طی حضور در محل اظهار کرد: جهت پشتیبانی و اسکان اضطراری ساکنین یک تیم فرماندهی، پنج تیم اسکان اضطراری و یک تیم کوهستان در منطقه حضور دارند تا در صورت بروز حادثه در اولین فرصت و کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را جهت اسکان و ارائه کمک‌های اولیه ارائه نمایند.

به دستور مدیریت بحران استانداری و و مسؤولین شهری با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ۲ مدرسه جهت اسکان حداقل ۳۰ خانوار درنظرگرفته شده و شرایط برپایی اردوگاه موقت در این مدارس فراهم شده است و جمعیت هلال احمر اقدام به برپایی چادر و اسکان اضطراری در محل نموده است.

گفتنی است؛ حدود ۳۰ واحد مسکونی در چندمجتمع مجاور یکدیگر در معرض خطر ریزش قرار دارند که علیرغم هشدارهای ابلاغی، اکثر ساکنین حاضر به تخلیه ساختمان و ترک محل نیستند.