حوادث رکنا: سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای که مرتکب 30 فقره سرقت از مغازه های مرکز تهران شده بود، خبر داد.

جزئیات 30 فقره سرقت سریالی در پرونده سارق تهرانی !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ"حسین مافی"  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشابه از مغازه های محدوده خیابان "جمهوری" تیمی از ماموران کلانتری جامی مسئولیت پرونده  را  برعهده گرفتند و با حضور در محل های سرقت،  مشخص شد که سارق با جاسازی کارتن های خالی مشابه،  اجناس مغازه را سرقت کرده است.

وی تصریح کرد: در بررسی جغرافیای  محل جرم به دست آمد که سرقت در روز  توسط یک مرد میانسال انجام می شود.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخصات ظاهری متهم به دست آمد و در اختیار تیم های مختلف کلانتری جامی قرار گرفت و گشت زنی های انتظامی هدفمند  افزایش یافت.

شناسایی و دستگیری سارق

این مقام انتظامی گفت: گشت زنی های انتظامی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران موفق شدند سارق را در حال پرسه زنی در اطراف مغازه ای شناسایی و عملیات دستگیری وی را آغاز کردند.

سرهنگ مافی افزود: متهم پس از  انتقال به کلانتری  به 30 فقره سرقت مشابه از مغازه ها  اعتراف و اظهار کرد درابتدا مغازه  و اجناس داخل آن را شناسایی و با جایگزینی کارتن های مشابه و خالی، اموال مغازه ها را سرقت می کرده است و اموال به سرقت رفته  را به تعدادی مالخر فروخته است.

این مقام پلیسی گفت: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالخران اموال مسروقه ادامه دارد.