شهردار بروجرد علت ریزش المان شهری در میدان امام حسن مجتبی(ع) این شهر را قدیمی بودن سازه اعلام کرد و گفت: رئیس اداره زیباسازی شهرداری به همین منظور برکنار شد.

علت فروریختن المان «تنگ ورشو» بروجرد اعلام شد/ با مقصران برخورد می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، یحیی عیدی بیرانوند امشب در خصوص فرو ریختن پوسته بیرونی المان تنگ ورشو در میدان امام حسن مجتبی(ع) و برکناری رئیس اداره زیباسازی اظهار کرد: علت فرو ریختن پوسته بیرون المان قدیمی بودن سازه بود.

وی افزود: قدیمی بودن سازه باعث شد که سازه تحمل پوسته را نداشته باشد، علت برکناری رییس اداره زیبا سازی بی توجهی به این امر بود.

شهردار بروجرد گفت: به دنبال طراحی و ساخت سازه جدید در آینده نزدیک هستیم.

عیدی بیرانوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه کار طراحی و اجرای این پروژه سال ۹۹ انجام شده است، عنوان کرد: اما بنابر احساس وظیفه از شهروندان بروجردی به ویژه اهالی لرآباد عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته مطالعات و محاسبات علمی در خصوص اجرای المان ذکر شده انجام شده و به همین دلیل پوسته بیرونی المان قبل از تکمیل آن فرو ریخته شد. 

شهردار بروجرد گفت: تمام افرادی که در سنوات گذشته و حتی قبل از مسوولیت من در این پروژه اعک از طراح، مجری، پیمانکار، ناظران نقش داشته‌اند به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

عیدی بیرانوند خاطر نشان کرد: شهرداری همه توان خود را در راستای برخورد با مقصرین این حادثه و جبران خسارت به اموال عمومی به کار خواهد بست.

وی بیان کرد: شهرداری بروجرد در آینده‌ی نزدیک با طراحی دقیق،حساب شده و اصولی ،جبران خسارت پیش آمده برای اهالی نجیب منطقه لرآباد را در دستور کار خود قرار خواهد داد.