حوادث رکنا: پرونده قتل دردناک راننده جوان درحالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد که متهمان آن هنوز بازداشت نشده اند.

قتل مرد جوان جلوی چشمان زنش در خیابان خرمشهر / عامل جنایت در صحنه سرقت آدم کشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، فروردین ماه سال 97 رسیدگی به قتل هولناک مرد جوان در خیابان خرمشهر تهران در دستور کار قضایی قرار گرفت.

 
 
  •  

همسر مقتول که شاهد صحنه جنایت بود در اولین اظهارات خود به ماموران پلیس گفت:«: من و همسرم در ماشین بودیم و در خیابان ترافیک شد. ماشینی هم در کنار ما در حال عبور بود که دوموتور سوار خلاف جهت آمدند.آنها می خواستند از بین دوماشین عبور کنند که به ماشین ما برخورد کردند و در واقع بین دو ماشین گیر کردند وقتی شوهرم پیاده شد که ببیند چه اتفاقی افتاده است یکی از دو موتور سوار چاقویی به شکم همسرم زد و آنها فرار کردند.»

در ادامه بررسی ها مشخص شد این دو موتور سوار دقایقی قبل از حادثه تلفن همراه مردی را دزدیده و در حال فرار از صحنه سرقت بودند.

مرد مالباخته به ماموران گفت: من در خیابان داشتم با تلفن صحبت می کردم که دوموتور سوار از کنارم عبور کردند و گوشی من را از دستم قاپیدند من دنبالشان رفتم و داشتم نزدیکشان می شدم آنها وقتی دیدند که من پشت سرشان هستم گاز دادند من متوجه نشدم دقیقا چه اتفاقی افتاد.

در ادامه ماموران پلیس تحقیقات گسترده را آغاز کردند در اولین گام دوربین های مداربسته مورد بررسی قرار گرفت اما چهره عاملان قتل مشخص نشد. همچنین مشخص نشد که چطور موبایل سرقت شده است. این در حالی بود که ماموران رد تلفن همراه دزدیده شده را هم زدند ولی موفق نشدند شناسایی کنند.

درخواست دیه از بیت المال

با توجه به اینکه 4 سال از ماجرا گذشته بود اولیای دم مرد جوان درخواست دیه از بیت المال کردند آنها گفتند سرنخ هایی وجود داشت اما راه به جایی نبرد و سارقان که فرزند ما را کشته بودند دستیگر نشدند ما هم بعد از گذشت 4 سال دیگر امیدی به دستیگری عامل قتل نداریم البته اگر او دستیگر شود درخواست قصاص داریم و درخواست داریم همچنان پرونده مورد بررسی قرار گیرد اما فعلا خواهان دریافت دیه از بیت المال هستیم.

بنا بر این گزارش، در پایان هیات قضات شعبه 10 که به این پرونده رسیدگی می کردند برای تصمیم گیری وارد شور شدند.