حوادث رکنا : فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری ضارب دختر ۱۵ ساله ای که بر اثر تیراندازی سهوی در یک مراسم عروسی جان باخته بود خبر داد.

قتل ناخواسته دختر 15 ساله در جشن عروسی / مرد مسلح بازداشت شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ، سرهنگ سهراب قرقانی اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دختر ۱۵ ساله‌ای براثر تیراندازی در مراسم عروسی از ناحیه گردن مجروح و به بیمارستان منتقل شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه کهرویه فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

 
 
  •  

وی ادامه داد: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد نوجوان مصدوم علی رغم تلاش پزشکان بر اثر جراحات شدید وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: مأموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای دستگیری ضارب که یکی از اقوام متوفی بوده، آغاز و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر و اسلحه‌ای که با آن دختر نوجوان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تیراندازی سهوی به سمت دختر نوجوان از تشکیل پرونده و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: تیراندازی در مراسم‌های جشن و عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود و به همین جهت پلیس قاطعانه با خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیر مجاز برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهد تا در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهندتا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.