واژگونی تراکتور در سروآباد جان ۳ نفر را گرفت

مرگ ۳ نفر بر اثر واژگونی تراکتور در سروآباد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: در واژگونی یک دستگاه تراکتور در یکی از محورهای روستایی این شهرستان سه نفر کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، حسن زارعی گفت: اعضای یک خانواده در روستای هرسین بخش مرکزی شهرستان سروآباد که برای جمع آوری علوفه و برداشت گندم به مراتع رفته بودند عصر جمعه در حین برگشت دچار حادثه شدند.

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: در این حادثه تلخ و ناگوار متاسفانه تراکتور کشاورزی این خانواده واژگون و موجب کشته شدن سه نفر از اعضای این خانواده پنج نفره شد.

به گفته او جانباختگان این حادثه هر سه مرد بودند که به ترتیب ۶۵، ۴۵ و ۲۴ سال سن داشتند و ۲ نفر دیگر که یک مرد ۴۰ ساله و یک نوجوان ۱۳ ساله بودند به شدت مصدوم می‌شوند.

زارعی گفت: بعد از اطلاع فوریت‌های پزشکی شهرستان از این حادثه، بلافاصله اورژانس ۱۱۵ همراه با آمبولانس جمعیت هلال احمر سروآباد و همچنین فوریت‌های پزشکی مستقر در روستای نگل بخش کلاترزان سنندج به محل اعزام شدند.

فرماندار شهرستان سروآباد  می گوید: حال یکی از مصدومان که وخیم گزارش شد با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان با بالگرد هوایی به بیمارستان منتقل و مصدوم دیگر نیز با آمبولانس به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

به گفته زارعی علت حادثه در دست بررسی است.