فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: اعضای چهار نفره باند زورگیران مامور نما که در شهرستان البرز اقدام به زورگیری از یک شهروند کرده بودند، دستگیر شدند.

زورگیری و آزار و اذیت زنی در کرج با لباس پلیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سه شنبه 14 تیر 1401 , 16:34

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: شخصی به هویت معلوم با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان البرز بیان کرد چهار نفر با یک دستگاه خودروی پژو خود را مأمور نیروی انتظامی معرفی کرده و به بهانه پوشش نامناسب و با تهدید وی را سوار بر خودرو کرده و پس از انتقال به بیرون شهر، یک جفت گوشواره و مبلغ ۷ میلیون ریال وجه نقد را از من اخاذی و متواری شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات گسترده فنی و تخصصی و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند این زورگیران مأمورنما را شناسایی کرده و در یک عملیات موفق آنان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر اخاذی و اقدام به اذیت و آزار این شهروند اقرار کردند، عنوان کرد: چنانچه شهروندان به این شیوه و شگرد مورد دستبرد و اذیت و آزار قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی شهرستان البرز مراجعه کنند.

سردار ابراهیمی از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد ناشناس به عنوان مأموران پلیس، حتماً کارت شناسایی و یا حکم مأموریت درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک هرچه سریع‌تر پلیس را در جریان قرار دهند.