حوادث رکنا: رئیس کل دادگستری استان: تحقیقات قضایی در خصوص ابعاد حادثه فوت خانواده 5 نفره در نجف آباد اصفهان آغاز گردید.

پشت پرده کشف جسد حلق آویز شده اعضای یک خانواده 5 نفره در نجف آباد اصفهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان ضمن اعلام این مطلب بیان داشت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن 5 نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با 110 به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

وی افزود: با اعلام خبر بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرده و مشاهده شد 5 نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده بود.

بررسی ویژه در پرونده مرموز مرگ یک خانواده در نجف آباد

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: بدون فوت وقت بررسی ها آغاز شده و در حال حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان تصریح کرد: آنچه مسلم است آن است که با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه، مسأله وقوع قتل تاکنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آنها اخذ شود.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان اعلام داشت: پس از حصول نتیجه در خصوص ابعاد مختلف این حادثه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

قتل عام وحشتناک یک خانواده 5 نفره در اصفهان / این جنایت تاکنون رخ نداده بود!