رکنا: رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق که جهیزیه دختر خانواده را سرقت کرده بود، خبر داد.

بدترین اتفاق برای عروس و داماد تهرانی قبل از جشن ! / خیلی بی رحمانه بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ "سید قاسم موسوی فر " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از منزل که جهیزیه بسته بندی شده از انبار ساختمانی مسکونی به سرقت رفته بود، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پایگاه با بررسی محل سرقت و بازبینی دوربین های مدار بسته و تحقیقات پلیسی متوجه شدند که یکی از سارقان حرفه ای در این سرقت دست دارد و چهره وی در فیلم ضبط شده توسط دوربین های جغرافیای محل جرم مشهود شده است، با بررسی بیشتر و اقدامات فنی مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم به همراه همدستش در حالی که قصد ورود به مخفیگاهش را داشت دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان که در ابتدا منکر سرقت جهیزیه شده بود با مشاهده تصویر خود لب به اعتراف گشودند و اظهار داشتند ک بخش اعظمی از جهیزیه در مخفیگاهشان مستقر است و الباقی به امانت در اختیار یکی از دوستانمام می باشد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران به کشف اموال مال باخته و تحویل این اموال به وی اشاره کرد و افزود: هر 2 سارق پس از تکمیل پرونده روانه زندان شدند.