حوادث رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 شرور مسلح، در عملیات مقتدرانه پلیس شهرستان قصر قند خبر داد.

2 شرور مسلح امنیت  قصر قند را گرفته بودند / پلیس آرامش را به شهر بازگرداند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد نزاع دسته جمعی مسلحانه ، تیراندازی و سرقت مسلحانه توسط تعدادی اوباش مسلح ناشناس در سطح شهرستان قصرقند ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف دستگیری اشرار و افراد مخل امنیت عمومی در دستور کار پلیس آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: دراین راستا 2 شروری را که با شرارت های سریالی و اقدامات مجرمانه خود  باعث ایجاد نا امنی در آن شهرستان شده بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش با 27 تیر جنگی در پی دستگیری این 2 شرور خاطر نشان کرد: حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت های این 2 متهم است که در دستگاه های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

سردار طاهری با اشاره به معرفی این 2 شرور به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.