حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، از کشف 77 قبضه انواع سلاح غیرمجاز خبر داد.

بازداشت 58 مرد مسلح با 77 اسلحه جنگی و شکاری در خوزستان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا، سردار "سید محمد صالحی" در تشریح این خبر با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی ، گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی، طرح مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان خوزستان به مدت 5 روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی 58 نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط 30 قبضه سلاح جنگی، 47 قبضه سلاح شکاری و 984 عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی سطح استان معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح های غیر مجاز قاطعانه برخورد می‌کند.