رکنا: سانحه رانندگی عصر امروز در یک کیلومتری محور روستایی قجور رخ داد و راکب 40 ساله موتورسیکلت و پسرش در پی آن جان باختند.

عکس تلخ / مرگ پدر و پسر موتورسوار در تکاب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، رییس پلیس راه شاهیندژ - تکاب گفت: بر اثر تصادف میان موتورسیکلت با سواری سمند در محور روستایی در تکاب، راکبان موتور که پدر و پسر بودند، جان باختند.

سرگرد رضا پاکرو افزود: این سانحه رانندگی عصر امروز در یک کیلومتری محور روستایی قجور رخ داد و راکب ۴۰ ساله موتورسیکلت در دم جان باخت.

وی اظهار کرد: همچنین ترک نشین موتورسیکلت نیز که پسر راکب بود و ۱۵ سال سن داشت پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

رییس پلیس راه شاهیندژ - تکاب ادامه داد: براساس نظر کارشناسان پلیس راه، تجاوز به چپ خودردی سواری سمند، بی احتیاطی و عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی او علت اصلی این تصادف رانندگی منجر به فوت است.

راکب و ترک نشین موتورسیکلت کلاه ایمنی نداشتند

سرگرد پاکرو با بیان اینکه رانندگان خودروها و راکبان موتورسیکلت باید هنگام تردد در محورهای روستایی بیشتر احتیاط و با سرعت پایین تر رانندگی کنند، یادآور شد: در این حادثه رانندگی راکب و ترک نشین موتورسیکلت کلاه ایمنی نداشتند که این، موجب افزایش جراحت و در نهایت مرگ آنها شد.

تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جاده‌های سخت گذر و کوهستانی دارد.