سخنگوی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ یک خردسال اسدآبادی بعد از ۱۰ روز در بیمارستان خبر داد.

مرگ پسر ۵ ساله بعد از گذشت ۱۰ روز از غرق شدگی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه 29 تیر 1401 , 14:03

علیرضا صارمی در توضیح خبر اظهار کرد: ۱۰ روز پیش یک خردسال در روستای موسی آباد اسدآباد دچار حادثه غرق شدگی شد اما توسط پدر خود به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: پسر ۵ ساله بعد از گذشت ۱۰ روز و با وجود تلاش تیم پزشکی دیروز جان خود را از دست داد.

وی در ادامه بیان کرد: روز دوشنبه ۲۷ تیرماه نیز مرد ۶۰ ساله ای در حال حفر چاه در روستای آبشینه شهر همدان بوده که به علت کمبود اکسیژن دچار گاز گرفتگی و خفگی شد.

صارمی مطرح کرد: با وجود خارج کردن مرد میانسال از چاه و انتقالش به مرکز درمانی، تلاش ها برای احیا بی نتیجه ماند و وی جان خود را از دست داد.

سخنگوی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: روز دوشنبه مرد ۵۰ ساله ای هم با سابقه بیماری صرع پس از تشنج داخل جوی پر آب و بزرگی در شهرستان ملایر سقوط کرد و به علت ناتوانی در شنا کردن غرق شد و جان باخت.

وی با اشاره به افزایش آمار غرق شدگی در فصل تابستان تصریح کرد: ماه نخست تابستان سال گذشته سه نفر و در تیر ماه امسال پنج نفر در سطح استان همدان غرق شدند.

صارمی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا امروز ۱۰ نفر بر اثر غرق شدگی در استان همدان جان باختند که این آمار در چهار ماهه سال گذشته هفت نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمار مرگ و میر ناشی از غرق شدگی استان در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن(۱۳۹۹) حدود دو برابر افزایش داشت و از ۱۲ نفر به ۲۴ نفر شامل ۲۳ مرد و یک زن رسید.