رکنا: یکی از پاساژ های معروف محدوده سه‌راه جمهوری تهران به علت ناایمنی و مشکلات فراوان در ساختار ساختمان در ۱۰ روز آینده تخلیه و مهر و موم می‌شود.

دراکولای تهران در سه راه جمهوری را می شناسید / دادستان دستور تخلیه و مهر و موم را صادر کرد + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    یکی از پاساژ‌های معروف محدوده سه‌راه جمهوری تهران به علت ناایمنی و مشکلات فراوان در ساختار ساختمان در ۱۰ روز آینده تخلیه و مهر و موم می‌شود.

به گزارش رکنا، شهردار منطقه ۱۱ دراین باره گفت: با توجه به اهمیت موضوع ساختمان‌های ناایمن و پرخطر، کمیته ایمنی در منطقه ۱۱ فعال شده و به طور مستمر جلسات مختلف درباره ایمنی و رفع خطر ساختمان‌های پرخطر برگزار می‌کند و با جدیت در حال بررسی و اقدامات لازم در این حوزه است.

آقای محمد موسوی افزود: مراجع ذیصلاح وضع ساختمان آزاد (معروف به دراکولا) را ناایمن و بحرانی تشخیص داده‌اند، به همین علت جلسات متعددی با حضور نمایندگان مالک و کسبه برگزار کرده‌ایم. علاوه‌ بر این در بازدید از پاساژ، موارد خطرناک و اخطار‌های قانونی به مالک داده شد.

شهردار منطقه ۱۱ گفت: به اخطار‌ها ترتیب اثر جدی داده نشد. در نتیجه با دادستان جلسات متعدد، برگزار و شهرداری موظف شد که رفع خطر را انجام دهد.

موسوی همچنین درباره مکاتبات با سازمان‌های خدماتی در مورد قطع انشعابات آب، برق و گاز افزود: گاز این ساختمان قطع شده است و در روز‌های آینده پس از قطع انشعابت آب و برق، با حضور نیروی انتظامی ، ساختمان آزاد از کاسبان تخلیه و مهر و موم می‌شود.