فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری ۴ سارق مامور نما با اعتراف به ۷۷ فقره سرقت در شهرستان‌های چهارباغ، کرج، فردیس و شهریار خبر داد.

دستگیری سارقان مامورنما در چهارباغ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، سرهنگ کامران چراغی، فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان در پوشش مامور پلیس در نواحی مختلف شهرستان چهارباغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

اوافزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان به وسیله خودرو های سمند و پژو ۴۰۵ سوژه های خود را که اغلب از سنین پایین و مسن بودند انتخاب کرده، با معرفی خود به عنوان مامور و تهدید آن ها، اقدام به سرقت گوشی همراه، وجه نقد و اموال قیمتی قربانیان می کردند.

سرهنگ چراغی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و افزایش گشت های انتظامی در نقاط وقوع سرقت، در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان های چهارباغ البرز و شهریار استان تهران شده و در ۲ عملیات غافلگیرانه، ۴ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی چهارباغ منتقل کردند.

او گفت: سارقان پس از مواجهه با مال باختگان و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به ۷۷ فقره سرقت تحت پوشش مامور اقرار کردند.

فرمانده انتظامی چهارباغ با اشاره به شناسایی همه مال باختگان این پرونده، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور پلیس معرفی می کنند، ابتدا از آن ها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کرده و در صورت عدم ارائه این مدارک توسط آن ها، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.