نبود تفرجگاه ها و امکانات تفریحی مناسب در قشم باعث شده حرکات نمایشی خودروها در کنار سواحل به یکی از تفریحات اصلی جوانان تبدیل شود.

حرکات نمایشی تویوتا هایلوکس در قشم به قیمت جان ۲ نوجوان تمام شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شنبه 29 مرداد 1401 , 14:49

تیک‌آف و حرکات نمایشی در سواحل، تفریحی خطرناک در بین جوانان قشمی است که گاه‌و‌بیگاه خسارات جبران‌ناپذیر جانی و مالی به جای می گذارد و خانواده‌هایی را در سوگ عزیزان خود می نشاند.

عصر جمعه نیز در حدفاصل جزایر ناز تا شهر سوزا یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس که 5 نفر سرنشین داشت دچار حادثه شد و 2 نفر از آنان کشته و 3 تن دیگر مصدوم شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم درخصوص این حادثه گفت: دو نوجوان 15 و 21 ساله به علت شدت جراحات وارده به سر و قفسه سینه در محل وقوع تصادف جان باختند.

یاسر مرادی بیان داشت: این تصادف سه مجروح دیگر داشت که دو تن به بیمارستان مراجعه کردند و با انجام اقدامات درمانی شب گذشته مرخص شدند و یک مجروح نیز به بیمارستان مراجعه نکرد.

وی از همه شهروندان تقاضا کرد با رعایت موارد ایمنی و خودداری از انجام حرکات نمایشی حافظ جان خود و سایر افراد جامعه باشند.

این نخستین بار نیست که چنین حادثه ای در سواحل خصوصا سواحل نزدیک به جزایر ناز اتفاق می افتد و در این زمینه بسترسازی برای ایجاد فضاهای تفریحی، کمک  مشارکت بخش خصوصی و خیران و  پای کارآمدن دستگاه‌های ورزشی و فرهنگی شهرستان در راستای توسعه ورزش های مورد علاقه جوانان در بستر امن مورد نیاز است.