حوادث رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور سابقه دار و مسلح در شهرستان راسک خبر داد.

شرور مسلح از داخل خودرویش پلیس را هدف گرفت / غافلگیری مرد مسلح در راسک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان راسک در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی سواری پارک شده در یکی از معابر درون شهری شهرستان مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر وارد عمل می شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: شرور سابقه دار با حضور ماموران پلیس با قصد متواری شدن سلاح گرم همراه خود را از شیشه خودرو  بیرون آورده و به سمت مامورین انتظامی نشانه می رود که با توجه به هوشیاری مامورین حاظر در صحنه متهم عرصه را بر خود تنگ دیده و در نهایت تسلیم می شود ، در بازرسی از خودروی او  تعداد یک قبضه سلاح کلاشنیکف به همراه  105 فشنگ جنگی و 5 عدد خشاب مربوطه کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی و استعلام از سوابق او مشخص شد نامبرده دارای چندین مورد ایجاد رعب و وحشت و اقدام به تیراندازی داشته و جزء اشرار سابقه دار ماست.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه در سطح استان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی، نظم و آرامش مردم را بهم بزنند.