با کشف استخوان های مرد گمشده در کوه‌های امامزاده داوود که جسد آن توسط حیوانات وحشی، دریده و خورده شده بود، یک معمای جنایی برای کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گشوده شد.

کشف استخوان‌های مرد گمشده در کوه‌های امامزاده داوود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسینم، بعد از ظهر یکشنبه ششم شهریور ماه جاری، کشف استخوان‌های یک انسان در دامنه کوه‌های امامزاده داوود توسط یک کوهنورد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 143 امامزاده داوود، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل مورد‌نظر با استخوان‌های یک انسان مواجه شدند که جسد آن  توسط حیوانات وحشی، دریده و خورده شده بود! همچنین تحقیقات ابتدایی تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نشان داد استخوان‌ها متعلق به یک مرد است.

بررسی‌ها در منطقه کشف استخوان‌ها ادامه داشت تا اینکه هویت صاحب استخوان‌ها توسط تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی مشخص شد؛ کارآگاهان با دریافت این اطلاعات، بررسی‌های ویژه را کلید زدند و به یک سرنخ  مهم پی بردند.

تحقیقات جنایی کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت نشان داد، چهارم اردیبهشت ماه امسال، اعضای خانواده متوفی با مراجعه کلانتری 114 غیاثی، اعلام مفقویت وی را اعلام کردند و پرونده‌ای در رابطه با این موضوع در اداره چهارم پلیس آگاهی ( ویژه فقدان) تشکیل شده است.

به گزارش تسنیم، جسد متوفی برای علت مرگ مبنی بر جنایت یا حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره هم پلیس آگاهی برای کشف ابعاد پنهان این پرونده وارد عمل شده‌اند.