حوادث رکنا: فرماندار دره شهر گفت: تلاش برای یافتن فرد مفقودی در نهمین روز از حادثه ریزش دیواره دره مشرف به رودخانه سیمره ادامه دارد.

تلاش برای بیرون کشیدن جسد جوان گمشده از زیر تک سنگ بزرگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا؛ هوشنگ طاهری، فرماندار دره شهر گفت: وجود یک تکه سنگ بسیار بزرگ که از دیواره جدا و به پایین سقوط کرده مانع اصلی گروه تجسس است.

وی افزود: هرچند اطراف این سنگ خالی شده است، اما باید از طریق بولدوزر جابجا و با پیکور شکسته شود تا بتوان به حفره زیرین این سنگ برای یافتن جسد راه یافت.

فرماندار دره شهر ادامه داد: جابجایی و شکستن این سنگ با توجه به ابعاد بسیار بزرگ آن زمانبر بوده و چند روزی را به زمان نیاز دارد.

طاهری جوشش چشمه های تغذیه کننده رودخانه سیمره را نیز از دیگر چالش های مهم برای گروه امداد برشمرد و یادآور شد: باوجود ایجاد بندها و کانال های انحرافی بر مسیر رودخانه، اما جوشش چشمه ها باعث کندی کار شده است.

وی اضافه کرد: باوجود گرمای هوا و فشار کار، اما تلاش برای یافتن این فرد ادامه دارد و تصمیم به ادامه یا پایان تجسس بعد از جابجایی سنگ و در صورت عدم توفیق در یافتن فرد مفقودی، به خانواده وی موکول شده است.

به گزارش ایرنا، عصر دوشنبه هفته گذشته (۳۱ مرداد) فردی که احتمال می رود با انفجار دینامیت و مواد منفجره قصد صید ماهی داشته است، به علت ریزش دیواره دره مشرف به رودخانه سیمره دره شهر در زیر آوار این دیواره مدفون شد و هنوز جسد وی پیدا نشده است.