حوادث رکنا: چهل روز از ناپدید شدن سما جهان باز در شیراز می گذرد و هنوز از او خبری نیست.

عکس / ناپدید شدن دختر جوان اصفهانی در شیراز + فیلم گفتگو با پدر سما از 40 روز سخت انتظار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  حجم ویدیو: 166.04M

 مدت زمان ویدیو: 00:06:03

به گزارش رکنا، 25 تیرماه امسال دختر 22 ساله اصفهانی به نام سما سیمیران جهانباز که برای سفر به شیراز رفته بود، در خیابان معالی آباد شیراز ناپدید شد. موضوع این دختر گمشده خیلی سریع به مسئولان پلیسی و قضایی شهر شیراز مخابره شد و فرضیه ربوده شدن این دختر قوت گرفت.

پدر سما در گفتگو با خبرنگار رکنا، در مورد این حادثه گفت: «سما به همراه مادر و برادرش به خانه عمه اش در شهر شیراز رفته بود.صبح روز حادثه سما برای فروش یک قطعه طلای کوچک به طلافروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت. آخرین بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می رسد اما یکدفعه غیبش زد و گوشی اش خاموش شد.»

پدر سما در ادامه می گوید:«بررسی دوربین های مداربسته حکایت از آن دارد که خواهرم برای تاکسی گرفتن زیر پل معالی آباد رفته بود. چهل روز است از دخترم بی خبر هستم و به افراد مشهور و رسانه ها التماس کردم که عکس دخترم را منتشر کنند تا شاید خبری از او پیدا شود.

علی کریمی و شهربانو منصوریان و فاطمه گودرزی عکس دخترم را منتشر کردند. همه این اقدامات به خاطر این است که به شدت دلواپس هستیم. هزار فکر به سرم می زند و با خودم می گویم نکند سما در چاهی افتاده یا مورد تعرض قرار گرفته باشد.»

خانواده سما که به شدت نگران او هستند،هنوز شیراز را ترک نکرده و منتظرند از سما خبری پیدا شود: «خواب از چشممان رفته و خیلی نگران حال سما هستیم. پرونده قضایی تشکیل شده و رسیدگی ویژه به این پرونده ادامه دارد اما هنوز هیچ نتیجه ای پیدا نشده است.»

خانواده جهانباز از مردم و نیروهای پلیس تقاضا دارند آنها را در یافتن ردی از خواهرشان یاری دهند.