حوادث رکنا در گیری اوباش در اسلام شهر در اینستا گرام با جنایت پایان یافت و پسر جوان هدف گلوله قرار گرفته و در خون غلتید.

میثم فیل در  آستانه اعدام / او همدست  یاکو زاها بود + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از شامگاه 21 مرداد ماه سال ۹۷ به دنبال درگیری اوباش در منطقه چهاردانگه اسلامشهر آغاز شد .در آن درگیری که پسر ۳۲ ساله  ای به نام امین از ناحیه سر دو دست پا و شکم هدف گلوله ساچمه قرار گرفته بود به بیمارستان شهدای یافت آباد منتقل شد .اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد .

دو نفر از دوستان وی به نام های پویان و عادل که وی را به بیمارستان منتقل کرده بودند گفتند دوستشان در درگیری با یکی از اوباش بد نام به نام میثم معروف به فیل کشته شده است .

به دنبال اظهارات دو پسر جوان ماموران به تحقیق پرداختند و چهار متهم را که در درگیری دسته جمعی حضور داشتند بازداشت کردند . میثم نیز  ردیابی و بازداشت شد .پویان  که دوست قربانی و شاهد جنایت بود در تشریح جزئیات ماجرا گفت :  من و امین  سالها با هم دوست بودیم .مدتی بود من و امین با دو برادر که به یاکوزا معروف هستند به مشکل خورده و اختلاف پیدا کرده بودیم .آخرین بار من و امین در فضای اینستاگرام استوری گذاشتیم و از آنها دعوت کردیم تا در میدان نماز شهریار حاضر شوند. اما آنها سر قرار نیامدند. به همین خاطر من به همراه امین و دوست دیگرمان عادل برای صرف شام به یک رستوران رفتیم .

وی ادامه داد: ما در حال خوردن غذا بودیم که میثم فیلی به آنجا آمد و به بهانه آشتی  با برادرهای یاکوزا ما را به جنگلهای جعفرآباد دعوت کرد. ما دعوت او را نپذیرفتیم اما او با سماجت ما را مجبور کرد تا همراهش برویم تا با دو برادر آشتی کنیم. ما سوار پراید سفید در حرکت بودیم که یکباره میثم فیل  و دوستانش راهمان را بستند. آنها فریاد می‌کشیدند باید بخاطر اشتباهی که مرتکب شده ایم از آنها عذرخواهی کنیم. ما می خواستیم فرار کنیم که میثم اسلحه دولول ساچمه ای  را به سمت ما گرفت و تیری به  سر امین شلیک کرد . او تیرهای بعدی را به دست و پا و شکم امین زند و آنها سوار یک خودرو گریختند‌ ما  بلافاصله دوستمان را به بیمارستان رساندیم اما کار از کار گذشته بود.

 به دنبال اظهارات پسر جوان میثم نیز تحت بازجویی قرار گرفت و به شلیک با اسلحه شکاری اعتراف کرد. چهار متهم دیگر نیز به شرکت در نزاع دسته جمعی اعتراف کردند .

به این ترتیب پرونده اوباش اسلامشهر با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم آنها رسیدگی شود. میثم به اتهام قتل و همدستانش به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل در دادگاه محاکمه می شوند. این در حالی است که اولیای دم برای آنها حکم قصاص خواسته اند.