حوادث رکنا: وقوع تیراندازی بین دو گروه در مرکز خریدی در شمالی ترین محله استانبول، ۶ مجروح برجای گذاشت که یک نفر از آنها ایرانی است اما به گفته پلیس ترکیه ارتباطی با این حادثه نداشته است.

زخمی شدن یک ایرانی در درگیری مسلحانه 2 گروه در مرکز خرید استانبول / او برای تفریح سفر کرده بود + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا؛ رسانه‌های ترکیه‌ای بامداد امروز (دوشنبه) از وقوع تیراندازی بین دو گروه مسلح در یکی از مراکز خرید شهر استانبول خبر دادند که بر اثر آن ۶ نفر زخمی شدند.

وقوع تیراندازی بین دو گروه در مرکز خریدی در شمالی‌ترین محله استانبول، ۶ مجروح برجای گذاشت که یک نفر از آن‌ها ایرانی است، اما به گفته پلیس ترکیه ارتباطی با این حادثه نداشته است.

طبق این گزارش، دوربین‌های مداربسته داخل کافه‌ای در یک مرکز خرید واقع در محله «ساری‌یِر»، دو گروه را نشان می‌دهد که به دلیل نامعلومی بین آن‌ها نزاعی صورت گرفته است.

روزنامه «صاباح» در این‌باره نوشت: «این نزاع پس از مدتی به درگیری تبدیل شد و طرفین با اسلحه به سمت یکدیگر تیراندازی کردند که در نتیجه این حادثه ۶ نفر مجروح شدند. یکی از مجروحان که حال وخیمی داشت، به بیمارستان منتقل گردید».

پلیس و مقامات امنیتی ترکیه خبر دادند که چهار نفر از مجروحان در این حادثه تیراندازی، تابعیت جمهوری آذربایجان، یک نفر ترکیه‌ای و یک نفر دیگر نیز ایرانی بود.

صاباح در ادامه گزارش خود نوشت: «در تحقیقات اولیه مشخص شد که در این واقعه مجموعاً ۱۲ گلوله شلیک شده است. پلیس ترکیه به دنبال مظنونان اصلی این تیراندازی است».

همچنین رسانه‌های ترکیه‌ای گزارش دادند، پلیس تایید کرده که شهروند ایرانی ارتباطی با این تیراندازی نداشته و فقط به دلیل حضور تصادفی در محل، مجروح شده است.