حوادث رکنا: سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره رسیدگی به پرونده ترور شهید صیاد خدایی گفت: در این زمینه چند نفر دستگیر شده‌اند و برای آنها قرار قانونی صادر شده است.

جزئیات ترور شهید صیاد خدایی / جزئیات اعترافات متهمان محرمانه است ! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در  نشست خبری امروز خود  با گرامیداشت ایام اربعین اظهار کرد: گرامیداشت اربعین حسینی،  بزرگداشت پیام خونبار حسینی در کربلا است‌.  رسالت کشف حقیقت از جمله اهداف پیام حسینی بوده است. جا دارد ما از میزبانی و میهمان نوازی برادران و خواهران عراقی در مسیر راهپیمایی تشکر کنیم و مراتب امتنان خود را از برقراری امنیت برای زائران ابراز کنیم.

 

وی ادامه داد: از مسئولان اجرایی و قضایی انتظار داریم برای رفع موانع و تسهیل شرایط زوار حسینی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

ستایشی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده ترور شهید صیاد خدایی گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است. چند نفر در ارتباط با این موضوع دستگیر شده‌اند و برای آن‌ها قرار قانونی صادر شده است.

وی ضمن خودداری از ارائه توضیحات بیشتر در این باره گفت که تحقیقات این پرونده واجد طبقه بندی و محرمانه است.

جزییات ترور شهید صیاد خدایی

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر (یکشنبه)  اول خرداد ماه امسال در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم  "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی"  هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.