حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از برخورد یک اتوبوس با شتر و ۲ فوتی و مجروحیت ۲۲ نفر از مسافران در محور"بزمان -ریگان" خبر داد.

یک شتر راننده کامیون و اتوبوس را به کشتن داد / جان 22 مسافر به خطر افتاد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ "حسن کیخا" فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۹:۱۰ یک دستگاه اتوبوس اسکانیا از مبدا" ایرانشهر به شیراز "در کیلومتر ۱۲۰ محور "بزمان -ریگان" با یک نفر شتر در مسیر برخورد و پس از انحراف به صورت رخ به رخ با یک دستگاه کامیون کشنده که از مسیر" بم به ایرانشهر "در حرکت بوده، برخورد می‌نماید.

 

وی افزود: بر اثر این برخورد متاسفانه راننده اتوبوس و کامیون در دم فوت کرده و ۲۲ نفر از مسافران مجروح که بلافاصله توسط عوامل امدادی جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی، در خصوص علت وقوع این حادثه بیان داشت: طبق اعلام نظریه کارشناسان پلیس راه در بررسی اولیه به نظر می‌رسد که مسِئول هدایت احشام شتر به دلیل رها کردن آنهادر سطح راه بدون علائم هشداردهنده و همچنین راننده اتوبوس به علت عدم توجه به جلو مقصر بودند از رانندگان خواست ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی با هوشیاری کامل و به دور از هرگونه شتاب رانندگی کنند تا امنیت جانی خود و دیگران را حفظ و مانع از بروز حوادث تلخ و ناگوار شوند