رکنا: تازه ترین آمارهای ابتلا، مرگ و میر و واکسیناسیون کرونا در ایران تا امروز سه شنبه 26 مهر 1401 اعلام شد که بر اساس آن، متاسفانه در 24 ساعت گذشته 4 ایرانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و ابتلای 307 بیمار جدید به کووید19 تایید شد.

کرونا جان 4 ایرانی دیگر را گرفت / شناسایی 307 بیمار جدید کرونا در ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تازه ترین آمارهای مربوط به کرونا در ایران شامل آمار فوت و ابتلا، آمار تزریق واکسن کرونا و سایر آمار کرونا در ایران را تا روز سه شنبه 26 مهر 1401 به شرح زیر اعلام کرد:

از دیروز تا امروز ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۱۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۲۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۵۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۱۳۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۴۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۸۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۳۷۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۴۳۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۶۸۹ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست. ۱۹ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی، ۲۰۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.