رکنا : رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۹ نفر از اوباش گران و عاملان نزاع دسته‌جمعی در امیریه شهرستان شهریار خبر داد.

 یاکو زاها در غرب تهران چه می کردند ! / پلیس امنیت فاش کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا ، سرهنگ معصوم‌زاده با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد ازسوی شماری از اراذل و اوباش در محله امیریه شهرستان شهریار که در مرداد ماه امسال رخ داد، تیمی از مأموران کلانتری ۱۳ امیریه با هماهنگی قضائی برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند. این اوباشگران که به «یاکوزا» معروف بودند به محض مشاهده ماموران اقدام به ایجاد هیاهو و جوسازی کرده و با مأموران درگیر شدند. در نهایت نیز با استفاده از سلاح سرد به صورت سطحی مأموران را مصدوم کرده و از محل متواری شده بودند.

 

وی افزود: با فرار متهمان پرونده به پلیس امنیت عمومی ارجاع شد و در آنجا با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پیگیری‌های شبانه روزی یکی از عاملان درگیری مورد شناسایی قرار گرفته و از سوی ماموران دستگیر شد. در ادامه نیز پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از منابع و مخبرین با اطلاع از حضور متهم اصلی در مخفیگاه خود در امیریه شهریار ، چند اکیپ از ماموران پلیس امنیت عمومی در محل حاضر و با شلیک دو تیر هوایی متهم را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ماموران این پلیس با همراهی یگان امداد شهرستان شهریار هفت نفر دیگر از همدستان و عاملان اصلی نزاع دسته جمعی و ضاربان مأموران را و افرادی که مبادرت به اخلال در نظم عمومی ، سلب آسایش و تمرد از دستورات مأموران کرده بودند، دستگیر کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب استان تهران، معصوم‌زاده افزود: در مجموع ۹ نفر از این اراذل و اوباش که به یاکوزا معروف بودند، دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.