رکنا : رئیس بیمارستان سینای کارون جزئیات درگذشت دانشجوی دانشکده نفت را توضیح داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا ، دکتر احمد مشکورنیا اظهار کرد: در ساعت ۵۵ :۲۲ شنبه شب (۷ آبان‌ماه) یکی از دانشجویان (پسر) خوابگاه دانشگاه صنعت نفت (واقع در شهرستان کارون) به اورژانس این بیمارستان منتقل شد. بیمار در ابتدا خواب‌آلود بود و به علت مصرف تعداد زیادی قرص توسط آمبولانس ۱۱۵ به اورژانس بیمارستان منتقل شده بود.

وی افزود: بیمار سابقه بیماری اعصاب و روان و افسردگی شدید داشته و تحت درمان دارویی بوده است. وی قبل از اعزام به اورژانس، از چهار نوع دارو به تعداد زیاد مصرف کرده بود که این داروها اثر جانبی از جمله آسیب به کبد، ایجاد اختلال در سیستم تنفسی و اختلال در سیستم قلب دارند.

مشکورنیا با بیان اینکه پس از انتقال، بررسی و مراقبت پزشکی برای بیمار انجام شد، گفت: درمان‌های لازم بلافاصله انجام شد و در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد توسط پزشک مسمومیت ویزیت شد و دستور دارویی داده شد.

وی افزود: بیمار در ساعت ۹:۵٠ امروز (۸ آبان‌ماه) دچار اختلال در تنفس شد و سطح هوشیاری بیمار نیز کاهش پیدا کرد بنابراین به اتاق احیاء منتقل و لوله‌گذاری تنفسی انجام شد و بیمار زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفت اما در ساعت ۳۰: ۱۰  دچار ایست قلبی شد.

رئیس بیمارستان سینا گفت: عملیات مجددا برای احیای بیمار انجام شد ولی متاسفانه احیاء موفقیت‌آمیز نبود و بیمار در ساعت ۵: ۱۱ فوت شد./ ایسنا