حوادث رکنا: خبرگزاری تسنیم در گزارشی به حادثه تلخ و دردناک کشته شدن فرشته احمدی پرداخته است.

3 سناریوی عجیب برای کشته شدن فرشته احمدی در مهاباد + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، برخی رسانه‌ها روایت‌های متناقضی از نحوه کشته شدن فرشته احمدی مطرح می‌کنند و تا‌کنون سه مکان را برای فوت این مرحومه اعلام کردند.

 

 ماجرای کشته شدن «فرشته احمدی» در جریان اعتراضات روز پنجشنبه گذشته شهرستان مهاباد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته که با استفاده از تصاویر منتشر شده از دختر خردسال این خانم و گریه‌های دردناک او ماجرا ابعاد گسترده‌تری گرفته است.

 در همان ساعات ابتدایی درگذشت خانم احمدی و در حالی که اعتراضات در مقابل اماکن حساس شهرستان مهاباد ادامه داشت، خبر درگذشت خانم احمدی منتشر می‌شود و کانال‌های کُردی در زیرنویس تمامی پیام‌های خود این گونه می‌آورند که این خانم در جریان اعتراضات شامگاه پنجشنبه به قتل رسیده است.

 در روایتی دیگر  رسانه‌ها محل درگذشت وی را از اعتراضات و میانه میدان به پشت بام منزلش منتقل می‌کنند. در متن‌های منتشر شده در این خصوص، اشاره می‌شود که وی در پشت بام خانه و با شلیک مستقیم کشته شده است.

 در این میان، BBC فارسی در خصوص درگذشت این خانم اشاره به کشته شدن وی در داخل خانه کرده است. در تعبیر این رسانه، از زبان یکی از نزدیکان وی این گونه مطرح می‌شود که وی در داخل منزل خود، در حالی که کودک در بغل داشته به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

 سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفیان تجمعات اخیر در شهرستان‌های پیرانشهر و مهاباد، اظهار داشت: در کنترل تجمعات غیرقانونی از هیچ گونه سلاح جنگی استفاده نمی شود.

 تحقیقات پلیس در جهت یافتن سرنخ‌هایی پیرامون موضوع درگذشت خانم فرشته احمدی ادامه دارد.