رکنا: مرد بیمار که در بخش اورژانس یک بیمارستان در شهرستان دامغان با شلیک 5 گلوله مأمور پلیس را به شهادت رسانده بود، به بیمارستان روانی در تهران منتقل شد تا کارشناسان صحت روانی او را بررسی کنند.

شلیک مرگبار 5 گلوله به مامور پلیس دامغان / آخرین وضعیت از قاتل شهید محمد جواد رحیمی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، ساعت 12 ظهر جمعه 11 شهریور امسال، بیماری که در بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان بستری بود با پرسنل بیمارستان درگیر شد. به دنبال این درگیری، مأموران کلانتری 12 پیروزی راهی بیمارستان شدند تا از ایجاد رعب و وحشت بیماران جلوگیری کرده و آرامش را به بیمارستان برگردانند. اما بیمار 39 ساله هنگام صحبت مأموران با وی ناگهان اقدام به ربایش اسلحه مأمور کرده و با شلیک چند گلوله به سمت مأمور، وی را مجروح کرد. در این حادثه افسر گشت انتظامی استوار دوم محمد جواد رحیمی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

پس از دستگیری قاتل و در بازجویی‌ها وی مدعی شد که زمان جنایت را اصلاً به یاد ندارد و در آن زمان مشکل روحی و روانی داشته است. ادامه بررسی‌ها نشان داد وی که مجرد بوده صبح همان روز به واسطه مشکلات خانوادگی و درگیری با اعضای خانواده به پشت بام منزل رفته و قصد خودکشی داشته که با حضور مأموران انتظامی و اورژانس اجتماعی از اقدام به خودکشی وی جلوگیری شده و از طریق اورژانس اجتماعی به بیمارستان هدایت و تحت مداوا قرار گرفته اما اقدام به برهم زدن نظم بیمارستان و درگیری با کارکنان بیمارستان کرده بود.

باتوجه به اظهارات متهم به دستور بازپرس پرونده، او برای بررسی صحت روانی به تهران منتقل شد. بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور انتقال و بستری او به مدت یک هفته در بیمارستان روانی را صادر کرد تا با بررسی‌های صورت گرفته و آزمایشات پزشکان بیمارستان، مشخص شود او در زمان جنایت مشکل روحی داشته است یا خیر. با اعلام نظر پزشکان، متهم به همراه نظریه پزشکی به دادسرای دامغان انتقال داده خواهد شد. چنانچه نظریه پزشکی مهر تأیید بر مشکل روحی و روانی متهم داشته باشد او به بیمارستان روانی منتقل و در غیر این صورت به اتهام قتل مأمور کلانتری محاکمه خواهد شد.