سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در اثر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل۲ ، قسمتی از این واحد تولیدی مورد حریق قرار گرفت و خساراتی برجا گذاشت.

جزئیات آتش سوزی در شهرک صنعتی اردبیل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سه شنبه 01 آذر 1401 , 16:46

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در اثر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل2 ، قسمتی از این واحد تولیدی مورد حریق قرار گرفت و خساراتی برجا گذاشت.

 روح اله برادران حیدری اظهار کرد: در اثر وقوع آتش سوزی بعد از ظهر روز گذشته در یک واحد بازیافت کاغذ و تولید کارتن در شهرک صنعتی اردبیل2، خوشبختانه با حضور به موقع عوامل آتش نشانی شهرک صنعتی اردبیل2، شهرستان های اردبیل، نمین و فرودگاه اردبیل و همچنین مدیریت بحران استان، این آتش سوزی مهار و از سرایت آتش به سالن تولید اصلی، سالن رنگ و سوله های همجوار جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در محل دپوی مواد اولیه و در محوطه بیرونی این واحد تولیدی اتفاق افتاد تصریح کرد: شدت این حادثه به حدی بود که با استفاده از 6 خودوری آتش نشانی و چندین دستگاه و ماشین آلات سنگین، اطفاء حریق تا 6 صبح به طول انجامید.

روح اله برادران حیدری ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارات جانی در برنداشت ولی متاسفانه باعث از بین رفتن مواد اولیه و ضایعات کاغذ این واحد تولیدی در محوطه بیرونی شد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با قدردانی از حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه، یادآور شد: رعایت موارد ایمنی و اقدامات پیشگیرانه یکی مواردی است که باید به طور جدی توسط واحدهای تولیدی پیگیری و انجام شود تا در مواقع بروز حوادث، شاهد حداقل خسارات وارده به واحدهای صنعتی باشیم.