رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان ضمن اشاره به تولد ۳قلو تحت نظارت مرکز ناباروری گفت: ۱۹۵ حاملگی موفق در مرکز ناباروری شهید بهشتی کاشان انجام شد.

زن کاشانی ۳ قلو به دنیا آورد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکشنبه 20 آذر 1401 , 17:34

سید امیرمسعود فرزادفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان  ضمن اشاره به تولد سه قلو مادری تحت نظارت مرکز تخصصی ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار داشت: این مادر اهل شهرستان کاشان در اولین حاملگی خود در مرکز درمان ناباروری این مرکز که در طول مدت یک سال تحت نظر دکتر طیبه هاشمی متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی تحت درمان و دارو قرار گرفته بود، پس از حاملگی صاحب فرزند سه قلو شد.

فرزادفر با اشاره به اینکه حال عمومی هر سه نوزاد به دنیا آمده مساعد است، تصریح کرد: وزن هر کدام از نوزادان که شامل دوپسر و یک دختر است به ترتیب یک کیلو و 350 گرم، یک کیلو و 400 گرم و یک کیلو و 800گرم است که هر سه نوزاد جهت تکمیل سیر درمان در بخش نوزادان این مرکز تحت مراقبت هستند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان افزود: این خانم که از حدود دو سال پیش در این مرکز تحت درمان دارویی قرار گرفته بود پس از انجام مشاوره و درمان‌های دارویی، تحت نظر پزشکان و پرسنل مرکز ناباروری این مرکز در نیمه دوم سال جاری در بخش زایمان بیمارستان فرزندان خود را سالم به دنیا آورد.

وی تعداد حاملگی‌های موفق در مرکز ناباروری بیمارستان در سال 1400 را 195 مورد بیان کرده و افزود: این مرکز با کادری متشکل از متخصصین زنان با فلوشیپ ناباروری، متخصص اورولوژی و جنین‌شناس مجرب و با دستگاه‌های بروز و پیشرفته است که آمادۀ ارائه هرگونه خدمات مرتبط به درمان زوج‌های نابارور و نیز حفظ باروری در افراد مستعد بیماری‌های تهدید‌کننده باروری و تحت پوشش بیمه ای خدمات ارائه می‌‌کند.