حوادث رکنا: سخنگو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۸ مصدوم حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس با سوختگی بین ۳۵ تا ۷۵ درصد در بخش ICU بستری شده‌اند.

8 زن اصفهانی در مینی بوس آتشین زنده زنده سوختند + آخرین وضعیت مصدومان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ پژمان عقدک در اصفهان در ارتباط با وضعیت مصدومان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس محور نقنه ـ دهاقان اظهار داشت: 8 خانم با سن بین 22 تا 44 سال در بخش ICU بیمارستان سوانح سوختگی امام کاظم بستری شده‌اند.

 

وی افزود: سوختگی این افراد بین 35 تا 75 درصد بوده و همه آنها مشکل تنفسی داشته و برایشان لوله‌گذاری انجام شده است.

سخنگو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: متاسفانه همه این افراد دچار سوختگی صورت نیز شده‌اند.

وی افزود: با توجه به سوختگی صورت و درگیری تنفسی، وضعیت مصدومان خوب نیست و لوله‌گذاری برای این افراد در ابتدای کار نشان‌دهنده سوختگی تنفسی و شرایط سخت آنها است.

عقدک با بیان اینکه تمام مصدومان در حال دریافت خدمات لازم هستند، گفت: سیر درمان این افراد باید طی شود و بستری شدن آنها در بخش ICU نشان‌دهنده ارائه بالاترین سطح خدمات توسط بیمارستان است و امیدواریم وضعیت آنها بهبود یابد.

ساعت 6:30 دقیقه صبح روز گذشته  آتش‌سوزی مینی‌بوس در محور نقنه به سمت دهاقان باعث مصدوم شدن 8 خانم و یک آقا شد. با توجه به وخامت حال مصدومان هماهنگی لازم جهت انتقال مصدومان به بیمارستان سوختگی اصفهان انجام گرفت و مصدومان توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس اورژانس جهت انتقال مصدومان به اصفهان منتقل شدند.