رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری قاتلان مرد 45 ساله با تیزهوشی کار آگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

2 برادر مرد روستایی را میانه کشتند / نقشه فرار لو رفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدتقی سلطانی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری 3 نفر در مورخه 24 آبان ماه سال جاری در یکی از روستاهای بخش کندوان به علت اختلاف ملکی و حقابه، ماموران پاسگاه انتظامی "کندوان" بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سرهنگ سلطانی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران، مشخص شد؛ 2 برادر خانواده با یکی از اهالی روستا به علت اختلاف ملکی و حقابه درگیر و براثر اصابت جسم سخت به پیشانی فرد مقابل، وی دچار مجروحیت شده و فرد مضروب به بیمارستان شهر تبریز منتقل که به کما می رود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر 2 ضارب به وثیقه آزاد شده بودند، لذا فرد مضروب در مورخه 20آذر ماه در کما فوت کرده و قاتلان که نقشه فرار خود را می کشیدند، با توجه به تیزهوشی و تجربیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان، هر 2 نفر در داخل شهر شناسایی و در اقدام غافلگیرانه دستگیر و پس از اقدام و تشکیل پرونده قتل، به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت، اخلال در نظم عمومی و غیره مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.