رکنا: روز گذشته در پی اعلام مفقودی یک دختر ۱۷ ساله در حوالی غروب روز شنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۱ در حاشیه رود کارون واقع در بخش قارون از توابع شهرستان دز پارت، جسد او به روی آب آمد و به شهرستان ایذه منتقل شد.

پیدا شدن جسد دختر گمشده در رود کارون / دختر دانش آموز روز شنبه ناپدید شده بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش خبرنگار رکنا از خوزستان، محسن حسینی بخشدار بخش قارون در تشریح این خبر گفت: حوالی ساعت ۶ غروب روز شنبه از  این واقعه مطلع شدیم. توضیح اولیه این که کیف و ساعت یک دانش آموز دختر کلاس سوم راهنمایی در حاشیه رودخانه در حوالی روستای غریبی‌ها پیدا شد و احتمال غرق شدن این دختر دانش آموز مطرح شد.

 

او ادامه داد: به محض دریافت خبر، به سرعت به محل حادثه رفته و موضوع را مورد بررسی قرار دادیم. در ابتدا برای ما غرق شدن یا داشتن ابعادی خارج از این واقعه هنوز قابل درک نبود. با دیدن کیف و ساعت کنار آب در ساحل رودخانه تا حدودی موضوع غرق شدگی را محرز تر دانسته و از همین روی موضوع را به اطلاع نیروهای سازمان هلال احمر رساندیم و جستجوها برای کشف جسد احتمالی آغاز شد.

حسینی  افزود: به دلیل تاریکی شب، جستجوها به روز بعد موکول شد و سرانجام در روز دوم در محل کشف لوام شخصی این دانش آموز، جسد با فاصله چند متر از محل احتمالی به روی آب آمد.

او گفت: ابعاد موضوع نه تنها برای ما، بلکه برای خانواده و اهالی منطقه نیز هنوز گنگ و مبهم است. از همین روی برای شناخت بهتر، جسد در ابتدا به ایذه و از آنجا پس از طی مراحل قانونی به منظور کالبدشکافی به اهواز منتقل شد.

در همین رابطه حمزه رضایی سرپرست سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان دزپارت نیز گفت: در ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه شب شنبه موضوع غرق شدن احتمالی یک دختر از طریق فرمانداری شهرستان به ما اطلاع داده شد. برای بررسی موضوع یک تیم به محل حادثه اعزام و به دلیل تاریکی موضوع جستجو به صبح روز بعد موکول شد. متاسفانه در جستجوی صبح روز بعد جسد با فاصله چند متری در ساعت ۸ صبح روز یکشنبه به روی آب آمد. جسد نیز متعلق به یک دختر ۱۷ ساله از اهالی بخش قارون است.