حوادث رکنا: سارقی که در یکی از هتل های جزیره کیش از مسافران سرقت کرده بود دستگیر شد.

سوپ رایز داماد برای عروس در جزیره کیش تلخ شد / اتفاق شوم در هتل!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، صحبت از کیش و سفر به این جزیره خوش آب و هوا که می شود در ذهن همه شاید چندروزی فارغ از همه مشکلات تصور شود، برنامه ریزی برای سفر آن هم جایی مثل کیش قطعا بدون برآورد هزینه ممکن نیست و این هزینه هم رقم پایینی ندارد. حال آنکه با هزینه های سرسام آور به این جزیره سفر کنی و سارق هم برای جیبت برنامه ریزی کرده باشد، ترکیب کاملی از بدشانسی و اعصاب خوردی نصیبت می شود.

 

حلقه ازدواج به عنوان مهم ترین نماد روزهای قشنگ زندگی، تمام پول های نقد داخل کیف پول و ایرپاد به عنوان یک اکسسوری لاکچری از متعلقات گوشی های آیفون چیزهایی بودند که در سفر زوج جوان به جزیره زیبای کیش از آنها دزدیده شد و کیش را برایشان یکی از تلخ ترین سفرها بدل کرد.

آنطور که مالباخته برای رکنا روایت می کند:  تور سفر کیش را به مناسبت تولد همسرم و برای اینکه او را سوپرایز کنم درنظر گرفته بودم، در یکی  از هتل های خوش نام جزیره کیش اتاق رزرو کردم و سفر ما آغاز شد.

حدودا 3 روز را در کیش اقامت داشتیم و روز پایانی سفر وقتی داشتیم وسایل را جمع می کردیم تا آماده بازگشت شویم، همسرم متوجه شد ایرپاد او در اتاق نیست، هرچه وسایل را گشتیم ایرپاد را پیدا نکردیم ، پس از مدتی از طریق برنامه « finde my phone» که مختص به گوشی های آیفون است و آدرس دقیق موبایل یا ایرپاد و.. در آن ثبت می شود توانستیم بفهمیم روز گذشته ایرپاد از اتاق خارج شده است.

بعد  از فهمیدن این موضوع به رزروشن هتل مراجعه کردیم تا  از طریق دوربین های هتل بتوانیم ردی از سارق پیدا کنیم اما مجموعه هتل هیچ همکاری با ما نداشت.

مالباخته ادامه داد: بارها تاکید کردیم که از طریق برنامه «finde my phone» پیگیری  کردیم که ایرپاد از هتل خارج شده اما پاسخی نمی دادند یا می گفتند دوربین های هتل فعال نیست.

او گفت: ما حتی برای تمیز کردن اتاق هم درخواستی نکرده بودیم که با  این مجوز وارد اتاق شوند با این حال هتل هیچ همکاری نکرد، پس از این موضوع به علت عصبانیت و ناراحتی با همسرم به یک کافه اطراف هتل رفتیم که موقع پرداخت صورتحساب متوجه شدم پول ها نقد کیف پولم هم به سرقت رفته است، بازهم به هتل مراجعه کردیم و نتیجه ای نگرفتیم.

وی ادامه داد: نهایتا تصمیم گرفتیم به پلیس 110 اطلاع بدهیم که پس از اینکه کادر هتل متوجه شدند با پلیس تماس گرفتیم سریعا پیگیری کردند و سعی داشتند ما را قانع کنند که از شکایت منصرف شویم، با حضور پلیس در هتل رفتارها با ما تغییر کرد با اینکه قبل از حضور پلیس من و همسرم را از هتل بیرون کرده بودند.

مالباخته توضیح داد: پس از ساعتی باز هم برای من از برنامه «finde my phone» اعلان آمد که ایرپاد در فروشگاهی همان نزدیکی روشن شده است، به مرکز خرید مراجعه کردیم و با پیدا کردن فروشگاهی که ایرپاد در آن روشن شده بود و استفاده از  دوربین پاساژ توانستیم سارق را که یکی  از کارگران هتل بود پیدا کنیم.

او گفت: حتی پس از  اینکه سارق از داخل هتل پیدا شد هم مدیریت هتل با پرداخت 3 میلیون تومان که فقط هزینه تفریحات من در کیش بود که با  این اتفاق از دست داده بودم سعی داشت ماجرا را تمام کند و رفتار متناسبی  با شرایط نداشت، در نهایت ما به تهران بازگشتیم و سعی کردیم موضوع را فراموش کنیم.

مالباخته اضافه کرد: در تهران متوجه شدیم حلقه ازدواج همسرم هم به سرقت  رفته، با پلیس جزیره کیش تماس گرفتیم و سارق اینبار  دستگیر شد، پیگیری های شرکت مسافرتی که از آن تور تهیه کرده بودیم هم با بی ادبی و هتاکی مدیریت هتل  مواجه شده بود و تا به الان هیچ پیگیری نسبت به این موضوع نداشتند.