دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: کیفرخواست پرونده چند قتل با حلوای آغشته به سم در بهبهان و طراحی برای قتل ۲۰ نفر دیگر در این شهرستان صادر شد.

کیفرخواست متهمان پرونده موسوم به قتل حلوایی صادر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، علیرضا قاسمی‌نژاد اظهار داشت: اسفند ماه سال گذشته، مرگ مشکوک ۲ نفر مراجعه‌کننده به یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی بهبهان گزارش شد که بلافاصله دستورات قضایی برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی صادر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس و نظریه پزشکی قانونی مشخص شد که متوفیان بر اثر مسمومیت با حلوای آغشته به نوعی سم خطرناک فوت کرده‌اند و در این ارتباط سه متهم شناسایی و از منزل آنها ظرف‌های مشابه حلوا پیدا شد.

قاسمی‌نژاد افزود: پس از تحقیقات بازپرس پرونده از متهمان که ۲ خواهر و یک برادر بودند، مشخص شد که متهمان اقدام به طراحی قتل ۲۰ نفر کرده بودند.

وی افزود: همچنین در ادامه تحقیقات برای شناسایی نفرات انتخاب شده متهمان، مشخص شد که متهمان در دی سال ۱۴۰۰ نیز اقدام به قتل یک شهروند بهبهان کرده بودند که مرگ وی نیز مشکوک اعلام شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: متهمان انگیزه اقدامات مجرمانه خود را شخصی اعلام کردند که با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست پرونده آنان صادر و برای صدور رای به دادگاه کیفری صالحه ارسال شد.