حوادث رکنا: عاملان به آتش کشاندن ۲ دستگاه خودپرداز در منطقه "شریف‌آباد" پاکدشت دستگیر و در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۶۰ معتاد مت جا هر جمع‌آوری و پس از سیر مراحل قانونی و غربالگری تحویل کمپ ماده ۱۶ شدند.

بازداشت عاملان آتش زدن 2 عابر بانک در پاکدشت / نقشه خرابکارانه داشتند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ سرهنگ نجم الدین مرادی با اشاره به دستگیری عاملان تخریب اموال عمومی اظهار داشت: در ساعت یک و 20 دقیقه بامداد خبری مبنی بر به آتش زدن 2 دستگاه خودپرداز مربوط به 2 بانک مختلف در منطقه شریف‌آباد به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان رسید لذا با توجه به ناآرامی‌های اخیر و سوءاستفاده دشمن، موضوع دستگیری عامل یا عاملان آتش زدن خودپردازها به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی عاملان آتش زدن خودپرداز شناسایی و در حال فرار از شهرستان و درست یک ساعت بعد از انجام اقدامات خرابکارانه دستگیر و در بازرسی بدنی از متهمان مواد اولیه ساخت کوکتل مولوتف و یک عدد کوکتل مولوتف آماده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری 60 معتاد متجاهر

سرهنگ مرتضی ملکی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پاکدشت با اشاره به اجرای طرح ارتقای محله محور اظهار داشت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای جلب رضایت شهروندان، یگان‌های اجرایی شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان در هفته فراجا به مرحله اجرا درآمد که تعداد 60 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه این افراد پس از سیر مراحل قانونی و غربالگری تحویل کمپ ماده 16 شدند، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه‌ها است، ادامه داد با هماهنگی به عمل آمده این افراد به مدت 6 ماه در کمپ ماده 16 نگهداری خواهند شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع و با تلفن 197 پلیس ما باشند.