زنی که در صحنه قتل شوهرش، غش کرده بود بعد از گذشت ۴۸ ساعت از این ماجرای تلخ، راز هولناکی را فاش کرد و قتل همسرش را پذیرفت.

افشای راز قتل مرد ضایعاتی با اعتراف همسرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته با تشریح جزئیاتی از پرونده قتل مرد ضایعات فروش گفت: بعد از ظهر پنج شنبه گذشته، خبر وقوع یک جنایت در خیابان شهید عطاحسینی ۱۳ واقع در پیچ دو تلگرد مشهد؛ به پلیس گزارش شد و بدین ترتیب گروهی تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی با هدایت و نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) عازم محله مذکور شدند و تحقیقات گسترده ای را زیر نظر مستقیم قاضی ویژه قتل عمد آغاز کردند.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: وقتی کارآگاهان به صحنه جنایت رسیدند، با صحنه عجیبی روبه رو شدند که در همان بازدیدهای اولیه میدانی، متهم به قتل شناسایی شد و زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت. مقام ارشد پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: زن ۶۰ ساله که در تحقیقات مقدماتی مشخص شد همسر مقتول است، به حالت «غش» (بی هوش) کف خیابان افتاده بود و برخی از اهالی و رهگذران نیز در اطراف وی حلقه زده بودند!

در همین حال کارآگاهان که براساس تجربیات پلیسی و جنایی، به ساختگی بودن ماجرای غش کردن زن مذکور پی برده بودند با هماهنگی و دستورات قاضی «محمود عارفی راد» وی را در حالی زیر نظر گرفتند که او حتی در مرکز درمانی هم وانمود می کرد شرایط جسمی وخیمی دارد!

سرهنگ کارآگاه شفیع زاده در ادامه این گفت وگوی اختصاصی خاطرنشان کرد: با انتقال «فاطمه – س» به بیمارستان، تحقیقات میدانی در کنار مقام قضایی وارد مرحله جدیدی شد به طوری که بررسی ها نشان داد: مرد ۶۴ ساله در طبقه اول ساختمان ویلایی و با وارد آمدن ضربات جسم سخت به ناحیه سر در حالی به قتل رسیده است که آثاری از ورود به عنف در بخش های مختلف ساختمان و به ویژه در حیاط یا اتاق ها دیده نمی شد! به همین دلیل فرضیه وقوع جنایت خانوادگی قوت گرفت و همسر مقتول به عنوان اولین متهم زیر ذره بین تحقیقات رفت چرا که «غش کردن ساختگی» او نیز به ظن پلیس دامن می زد!

رئیس پلیس با تجربه آگاهی خراسان رضوی با اشاره به دستورات ویژه قضایی برای رعایت حقوق متهم و تکمیل درمان های پزشکی یادآور شد: اگر چه ادامه بررسی ها در محل وقوع جنایت بیانگر آن بود که زوج مذکور، اختلافات شدیدی با یکدیگر داشته اند به گونه ای که هرکدام در یک طبقه مجزا از ساختمان محل سکونت خودشان زندگی می کردند اما باز هم زن ۶۰ ساله (متهم) فقط در مرکز درمانی تحت نظر قرار گرفت تا این که پزشکان بعد از معاینات و بررسی های دقیق علمی، اظهار کردند که او (متهم به قتل) مشکلی از نظر جسمی ندارد و کاملا سالم است!

وی اضافه کرد: بنابراین زن ۶۰ ساله به مقر انتظامی منتقل شد و در حالی که مدعی بود که نقشی در قتل شوهرش ندارد، مورد بازجویی های تخصصی وفنی قرار گرفت. او در آغاز بازجویی ها گفت: من در بیرون از منزل بودم اما وقتی به خانه بازگشتم ناگهان با پیکر غرق در خون شوهرم روبه رو شدم و سراسیمه به داخل کوچه آمدم و در حالی که با فریاد از مردم کمک می خواستم، از شدت ترس و وحشت غش کردم !...

سرهنگ جواد شفیع زاده ادامه داد: ولی این زن با مشاهده نتایج علمی اثربرداری از صحنه جرم، دیگر نتوانست واقعیت ماجرا را پنهان کند بنابراین در اعترافاتی تکان دهنده گفت: از مدت ها قبل با همسرم که با یک دستگاه وانت ضایعات خرید و فروش می کند، دچار اختلاف شده بودم و او حتی مخارج روزانه زندگی را هم به من نمی داد. به همین دلیل وقتی برادر شوهرم از خانه بیرون رفت من هم به خاطر پرداخت نفقه با او به مشاجره پرداختم که در همان حالت خشم و عصبانیت، ناگهان تکه آجری را برداشتم و آن قدر به سرش کوبیدم که نقش بر زمین شد و جان سپرد. بعد هم با صحنه سازی از خانه بیرون رفتم و پس از بازگشت به منزل، وارد کوچه شدم و با فریاد و جیغ قتل شوهرم را بازگو کردم ولی برای طبیعی جلوه دادن قتل، خودم را نیز به حالت «غش» روی زمین انداختم و ... گزارش روزنامه خراسان حاکی است تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.