رکنا: مرد جوان در جریان یک درگیری در جنوب تهران با ضربات بی‌امان چاقو به قتل رسید.

قتل فجیع تبعه خارجی با ضربات چاقو در تهران ! / انگیزه قاتل فراری چه بود ؟!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، جمعه نهم دی امسال، انتظامات بیمارستانی در جنوب تهران، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بیمارستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند که با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی این مرکز درمانی شدند.

 

کارآگاهان پس از حضور در سردخانه این بیمارستان با جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان مواجه شدند که از ناحیه شکم هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، مقتول بر اثر یک درگیری از سوی مرد جوانی هدف ۳ ضربه چاقو قرار گرفته و عامل این جنایت پس از قتل از صحنه جرم به مکانی نامعلوم گریخته است؛ کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم، اقدامات اطلاعاتی را آغاز کردند و موفق به شناسایی مخفیگاه عامل این جنایت شدند.

کارآگاهان در گام بعدی راهی خانه مورد نظر شدند و مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند که متهم بلافاصله در اتاق بازجویی هدف تحقیقات گرفت و به جرم قتل مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد.

با دستور بازپرس پرونده جسد مرد جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.